فریم عینک
نوشته شده توسط : علی

خرید فریم عینک طبی زنانه

عینک طبی در طیف وسیعی از فریم ها موجود است تا هرکسی بتواند مدلی را که دوست دارد انتخاب کند. هر سبک از فریم های عینک برای شکل های خاص صورت بهترین به نظر می رسد.

 

شیشه های مستطیلی

فریم عینک مستطیلی یکی از اجزای اصلی و ثابت عینک های طبی است. این سبک از قاب دارای لنزی است که عریض تر از ارتفاع آن است و به دو مدل گرد و تخت تقسیم می شود.

 

عینک های مستطیلی شکلی ساده و در عین حال ظریف دارند و شما را قابل اعتماد نشان می دهند. با افزودن رنگ های تند می توانید به آن جذابیت بیشتری بدهید.

 

عینک طبی جدید

عینک طبی با فریم مربع

خرید فریم عینک طبی زنانه شیشه‌های مربعی زاویه‌دارتر از عینک‌های مستطیلی خود هستند و عدسی‌های آن‌ها تقریباً عرض و ارتفاع یکسان دارند. شکل مربعی و جدی آن را می توان با افزودن لبه های گرد نرم تر کرد.

 

عینک گرد

استفاده از چنین تکنیک ساده ای نیاز به اعتماد به نفس خاصی دارد. شیشه های فلزی گرد با ظاهر جذاب و کلاسیک خود مشخص می شوند، در حالی که انواع استات به مد مدرن نزدیکتر هستند.

 

قاب های گربه

عینک گربه عینک هایی با زوایای مایل به سمت بالا هستند.اکثر مردم فکر می کنند که این مدل عینک مخصوص خانم ها است، اما مطمئن باشید هرکسی می تواند در این عینک عالی به نظر برسد.

 

لنزهای پلاستیکی یا شیشه ای برای عینک طبی می خریم؟

عینک خلبانی

عینک هوانوردی به عینک هوانوردی نیز معروف است. این عینک در ابتدا توسط خلبانان ارتش آمریکا مورد استفاده قرار گرفت اما بعدها مورد استقبال مردم قرار گرفت. فریم های هوانورد در حال حاضر یکی از محبوب ترین عینک های طبی و آفتابی هستند.

 

عینک طبی فریم بیضی شکل

عینک های بیضی کمی پهن تر از فریم های گرد و کمی گردتر از فریم های مربع هستند. عینک های بیضی شکل ظاهری براق خرید فریم عینک طبی زنانه دارند که با لبه های رو به بالا و زاویه دار آن ها حتی بهتر شده است.

 

فریم عینک بیضی شکل می تواند ضخیم یا نازک باشد. این مدل یکی از محبوب ترین مدل های عینک طبی در بین افراد مختلف می باشد.





:: برچسب‌ها: فریم عینک طبی زنانه , عینک های طبی جدید , فرم عینک طبی زنانه جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: